Pierwsze urodziny

By Asia - lutego 18, 2018

Triko obchodził wczoraj swoje pierwsze urodziny. Trudno uwierzyć, że to JUŻ! Pamiętam jak dopiero niedawno widziałam małą, kudłatą, czarną kulkę, która potykała się o własne łapki. Co mogę o nim powiedzieć? Jest to najbardziej kochany pies, jakiego miałam w życiu, w domu grzeczny, ma opanowany system on/off, gdy jestem chora może przez tydzień nic nie robić, tylko mi towarzyszyć, na spacerach niestety jest gorzej, ale pracujemy nad tym i na pewno nam się uda. Nie jest idealnie, mamy problemy z którymi walczymy i nad którymi pracujemy. Ale razem damy sobie radę, będzie dobrze. Dziękuję, że ten pies pojawił się moim życiu, bardzo! Mam nadzieję, że będzie ze mną jak najdłużej. Wszystkiego najlepszego mój mały mistrzu <3

ok. 3 miesiące
5 miesięcy
6 miesięcy
8 miesięcy

  • Share:

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Jaki kochany i mądry piesek. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojojoj... Kiedy to zleciało?! Jeszcze niedawno był "małą puchatą kuleczką" :P
    Wszystkiego najlepsiego Triko! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. sto lat! Bardzo uroczy filmik ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia i uroczy filmik. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią o poście: