Wigilia

By Asia - grudnia 24, 2017

Razem z psami chcielibyśmy życzyć wam Wesołych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku, samych sukcesów z czworonogami i nie tylko, spełnienia marzeń!

To pierwsze święta Triko, które jak na razie dzielnie znosi i rozkoszuje się unoszącymi się po całym domu zapachami :)
Czy moje psy dostaną coś na gwiazdkę? Ano nic specjalnego, bo prawda jest taka, że mają święta przez cały rok ;) Ale tradycyjnie wybraliśmy się na długi spacer z Triko, a Majlo także w końcu poszedł na trochę dłuższy spacer do pobliskiego lasu, więc myślę, że są zadowoleni.
Jeszcze raz Wesołych Świąt i smacznego przy stole wigilijnym.

  • Share:

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Spokojnych, rodzinnych i wesołych świąt! ��✨
    PS u nas prezent psi skromny, ale - mimo wszystko - będzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również życzymy wesołych świąt :) zapraszamy do nas https://psimszlakiem.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych! Ja też odpuściłam prezenty w tym roku bo mamy inne kasowe priorytety ;). A psy wczoraj były na spacerze w lesie, Sonia też chociaż ostatnio rzadko wychodziła z resztą stada.

    OdpowiedzUsuń
  4. Staram się kupować psie rzeczy, kiedy faktycznie czegoś potrzebuję (więc nie mam np. stosu obroży czy smyczy), ale że miło położyć pod choinką dodatkowy prezent to święta są po prostu dodatkowym pretekstem do kupienia tego, co i tak kupiłabym bez okazji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też raczej rozsądnie staram się wydawać pieniądze i patrzę czy dana rzecz nam się przyda, a jeśli to zabawka to czy w ogóle spodoba się psu. A większość rzeczy kupiłam wcześniej już przed świętami więc teraz nie było nawet czego kupić, ale teraz jest kilka rzeczy na liście do kupienia po nowym roku :)

      Usuń

Podziel się swoją opinią o poście: