Pół roku z Trikiem!

By Asia - grudnia 26, 2017

Dokładnie dzisiaj mija pół roku odkąd Triko jest ze mną! Naprawdę nie mogę uwierzyć, że to już tyle minęło. Sześć miesięcy temu kiedy do mnie przyjechał, tak naprawdę nie miałam pojęcia, że będzie on moim psem. Miał mieszkać ze mną tylko do końca wakacji, ale życie lubi zaskakiwać i w sierpniu dowiedziałam się, że zostaje już na zawsze <3 Gdy teraz o tym myślę, to wiem, że byłoby mi bardzo ciężko, gdyby miał po tych dwóch miesiącach mnie opuścić, przez ten czas bardzo się z nim zżyłam, a dzięki mojej siostrze mam teraz wspaniałego psa o jakim marzyłam przez bardzo długi czas.

Każdego dnia nie mogę uwierzyć, że mam tego Trika. :) Jest naprawdę kochanym, inteligentnym  i cudownym psem. Ma swoje problemy nad którymi pracujemy, ja też popełniam przy nim mnóstwo błędów, które on zawsze mi wybacza. Czasem wydaje mi się, że nie zasłużyłam na tego psa, ale staram się z całych sił dać mu to co najlepsze. Nie mogę sobie wyobrazić jak teraz bez niego mogłoby wyglądać moje życie, bo to on wniósł w nie znów mnóstwo radości po długim,paskudnym i trudnym dla mnie okresie. Minęło dopiero i aż pół roku, a jeszcze wiele wspólnych lat przed nami.



  • Share:

You Might Also Like

7 komentarze

  1. Triko całkiem fajnie sobie radzi - może pomyślcie o zaliczeniu OB-0 w 2018 roku? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie myślałam o tym żeby zaliczyć zerówkę w przyszłym roku, jakoś na jesień, a wcześniej chciałbym wystartować w treningowych :)

      Usuń
  2. Triko jest uroczy i bardzo fajnie z tobą współpracuje. Czasem nieplanowane sytuacje okazują się najlepszym co mogło nas spotkać :D.

    OdpowiedzUsuń
  3. Triko jest cudowny, super że został u ciebie tworzycie zgrany duet :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudni razem jesteście! 100 lat z Trikiem!

    OdpowiedzUsuń
  5. 100 lat z Trikiem! Samych sukcesów! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Super z niego psiak! :) Fajnie popatrzyć na Waszą pracę. Z czasem będzie coraz lepiej, a teraz i tak Was podziwiam. Powodzenia w dalszym życiu z Triko, życzę Wam jak dużo sukcesów i szczęścia z bycia razem! :)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią o poście: